Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΥ

Στις Φίλες και στους Φίλους ,που με συντροφεύουν στο ταξείδι μου με το καραβάκι του biozein ,ειναι αφιερωμένη η σημερινή μου ανάρτηση!Για να σας ευχαριστήσω για την σταθερή σας παρουσία , να σας ευχηθώ καλό μήνα και πάντα με Υγεία και Χαρά και να σας υποσχεθώ ενα ...μικρό και συμβολικό δώρο!!!!Οι ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ,που ξεκινούν απο σήμερα ,θα συνεχίσουν την καταγραφή των προσπαθειών μας και της αγωνίας μας για μια καλλίτεη Ζωη , για το ΕΥ ΖΗΝ ,που στο καθημερινό μας Παρον βιώνουμε...Παράλληλα θα αναζητούν και θα ξαναζωντανεύουν το μεταπολεμικό μας Παρελθόν δίνοντας ανάσες ελπίδας για τα πιο όμορφα του Μέλλοντος μας - σαν τα....αισιόδοξα παραμύθια , που μαγεύουν τους μικρότερους Φίλους μας!!!!Οι σελίδες του ιστολογίου μου λοιπόν θα ταξινομούνται για να γίνουν ενα ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ γραμμένο με ήρωες ΣΚΕΨΕΙΣ και ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.Δεν ξέρω πόσοι θα το βρουν ενδιαφέρον....Ξέρω μόνον οτι θα το δωρήσω σε όλες/όλους ,που το μπόλιασαν με τα δικα τους σχόλια και ερωτήματα!!Και σε όσους/όσες με συντρόφεψαν σε Σχολεία,Πανεπιστήμια,ΕΕΧ , Συνέδρια,Ταξίδια,Χορευτικές Ομάδες,Χορωδίες, Γλέντια,Εργοστάσια,Εργαστήρια,Βιβλιοθήκες,Συναυλίες,Εκδρομές.....Χάρη σ αυτό τον Κόσμο της Γνώσης και της Τέχνης μπόρεσα να πορευθώ και να διατηρήσω την αισιοδοξία μου!!!!!Και χάρη στους 4 ....Σωματοφύλακες Ζ ( Γιάννη,Τίμο, Ναθάνιελ και Θησέα )καθώς και στις Μητέρες τους Λίτσα και Ντεμπυ η Ζωή μου είναι χαρούμενη και μοναδική!!!!!Μπορώ λοιπόν να σχεδιάζω καινούρια ταξίδια,γνωριμία με άγνωστα Λιμάνια , αναζήτηση χρήσιμης Γνώσης και φτερούγισμα της Ψυχής σε Μουσεία και άλλα Μνημεία Πολιτιστικής Κληρονομιάς....Ναι ,ίσως τα πιο δύσκολα με τα Περιβαλλοντικά μας προβλήματα και τα πιο όμορφα ,που ακόμα δεν έχουμε πει σε αγαπημένα μας Πρόσωπα ,θα τα δούμε στο Μέλλον μας!!!!Ενα Μέλλον ,που εμείς το ...σκηνοθετούμε με τους Αγώνες μας, τα Ονειρα και τις προσδοκίες μας....

4 σχόλια:

Yannis Zabetakis είπε...

για να δούμε!

ελπίζω να μας εκπλήξεις!

eirini katsa είπε...

Καλησπέρα κ.Αριστοτέλη και καλό μήνα!!
Διαβάζοντας μόνο τον τίτλο της ανάρτησης...προσωπικά θα συνέχιζα με τα εξής λόγια:...''Καλωσορίζω την ανθρώπινη εμπειρία μου που εμπεριέχει τα πάντα,τα πάνω και τα κάτω της,τις δοκιμασίες κ τους θριάμβους της...Εκδηλώνω την αφθονία της καρδιάς,τη μοιράζομαι με χαρά...''

Ας ταξιδέψουμε,λοιπόν όλοι μαζί σε μέρη...μακρινά,μέσα από τον κόσμο της γνώσης κ της τέχνης...με αφετηρία την πατρίδα της αισιοδοξίας,των ονείρων και των φιλοδοξιών όλων μας...!!!
Και εμείς...οι νεότεροι,ψάχνοντας στο τέρμα του ταξιδιού...την Ιθάκη,που ο καθένας από μας θα ακουμπήσει τις ελπίδες κ τα οράματά του,ας μεταφέρουμε αναμνήσεις που θα υπάρχουν στο νου κ στην καρδιά μας...κ που θα κρατούν ζωντανές τις μνήμες των γονιών μας...
Ευχή γι'αυτό το ιστολόγιο,
να είναι ένας μικρός θησαυρός με ανεκτίμητη συναισθηματική αξία...
και να αποτελεί αναμφισβήτητα παρακαταθήκη για τα εγγόνια..κ όχι μόνο!!!

Αριστοτέλης Ζαμπετάκης είπε...

Γιαννη μου απλα καταθετω την επιθυμια μου- αλλα και την αποφαση μου να την κανω καθημερινη πραξη -για ειλικρινη και εντιμη καταθεση ψυχης.Η δεσμευση μου για την συνεχεια του ταξιδιου των αναρτησεων και σε τυπωμενο χαρτι μου δημιουργει την αισθηση του μονιμου και διαρκους....Και βεβαια στο βιβλιο θα περιληφθουν και τα σχολια σας μαζι με οποια σχετικα κειμενα σας μου ζητησετε να ενσωματωθουν !!!

Αριστοτέλης Ζαμπετάκης είπε...

Αγαπητή Ειρήνη μας!!!! Η τακτική παρουσία σου μου δινει μεγάλη χαρά!!!Σου εξομολογούμαι...ιστολογιακά οτι η απόφασή μου για τις << ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ >> ...μαλάκωσε το θυμό μου για το φθαρτό και εφήμερο των έργων μας!!!Ακόμα και η δουλειά μου στον Υπολογιστή έγινε πιο ελκυστική- γράφω γι αυτά ,που θάθελα να ...προλάβω να μαθουν οι αγαπημένες μου Παρουσίες!!!!Ισως κλείνω και το μάτι στον Χειμώνα,που έρχεται,αφού τα μερόνυχτά του θα γίνουν πιο δημιουργικά.Νάσαι πάντα καλά!!!

Δημοσίευση σχολίου