Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΟΥ LEEDS

Το Πανεπιστήμιο Metropolitan.
Χιονισμένο προάστιο του Leeds.
Ο ποταμός Aire, που καταλήγει στο παρακατω λιμανάκι.

Το παραποτάμιο λιμανάκι βράδυ...Με πολλά μπαρ και εστιατόρια.
Το Δημαρχεο του Leeds. Με πολύ νοσταλγία γιά τα χρόνια,που ταξίδευα τακτικά στο Leeds. Χρόνια δύσκολα αλλά δημιουργικά και φορτωμένα με χαρούμενες προσδοκίες και πολλές ελπίδες. Από το 1994 μέχρι το 2001 ταξίδεψα στην Αγγλία περισσότερο από 15 φορές.Τελευταία φορά πέταξα το Φεβρουάριο του 2004 στο Manchester.Με τον Jim και την Shirley σε δυό μήνες θα αποκτούσαμε το πρώτο μας εγγονάκι, τον Ναθάνιελ .Οι τρείς μας εκείνη την Κυριακή,στα μέσα του Φλεβάρη, κάναμε μιά αξέχαστη εκδρομή στο Chester...

4 σχόλια:

Yannis Zabetakis είπε...

η νοσταλγία είναι άσχημο πράγμα Πατέρα!
το πιο καλό φάρμακο είναι η παρέα και η ανθρώπινη επαφή! με ΕΝ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ! σου το εύχομαι από καρδιάς!

Αριστοτέλης Ζαμπετάκης είπε...

Γιά να έχουμε ΜΕΛΛΟΝ,θα πρέπει να γνωρίζουμε το ΠΑΡΕΛΘΟΝ και να βιώνουμε με επίγνωση,ευθύνη και ΕΝ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ (καλό!!!που το βρήκες?) το ΠΑΡΟΝ.Κάπου στην καταγραφή και ανάλυση του Παρελθόντος μάς προκύπτει και η ευπρόσδεκτη νοσταλγία γιά την όμορφη και...πλανεύτρα πλευρά του ταξιδιού στις αναμνήσεις μας-δηλ.σε ό,τι βιώσαμε. Ξεκίνησα με ήχους και εικόνες κάθε τόπου να στέλνω την αγάπη μου σε Όσες και Όσους γνώρισα στα ταξίδια μου .Η αναδρομή αυτή μου δίνει πολύ χαρά μιά και μοιράζομαι τις αναμνήσεις μου με Όσους/ες θάθελαν να ...συναισθανθούν μαζί μου πόσο όμορφο είναι να μας συνδέουν κοινές προσπάθειες και χαρούμενες στιγμές!

Yannis Zabetakis είπε...

εγώ μιλώ για παρέα και ανθρώπινη επαφή και συ μου μιλάς για παρελθόν!

χάσμα γενεών??

anyway, καλές οι αναμνήσεις αλλά τα καλύτερα ταξίδια είναι αυτά που ΘΑ κάνουμε!

που λες να κάνεις το επόμενο?

Υ.Γ. το leeds metropolitan uni...άσχετο! το leeds uni είναι αυτό που δίνει αξία στην πόλη! οεο

Αριστοτέλης Ζαμπετάκης είπε...

Θα προτιμούσα κι εγώ το Leeds Uni με το Textile Science και το Food Science. Και την εντυπωσιακή Βιβλιοθήκη .Το επόμενο ταξείδι θα ήθελα να γίνη στη Caledonia...Καλοκαίρι στη Βόρεια Σκωτία!Φιλιά και καλές ετοιμασίες!!!!Κατά τις 20.30 (δική μας ώρα) πάρε με σπίτι σας να σου πω σκορ γιά τον Ολυμπιακό.Φιλιά.

Δημοσίευση σχολίου