Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΤΡΑΥΜΑΤΑ ΤΩΝ... ΕΝΗΛΙΚΩΝ

Οπως όλες/οι οι Ενήλικοι κουβαλάω κι εγώ τις δικές μου ...αποσκευές!!Τα παιδικά βιώματα,που σαν τα σημάδια από τραύματα και εγχειρήσεις μας διαμορφώνουν συναισθηματικά και ψυχολογικά.Η αντίθεση ανάμεσα σε Βιολογικούς Γονείς και Υιοθεσία ,που επηρεάζει αποφασιστικά το υιοθετημένο Παιδί,παρουσιάζεται στην ταινία < ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ > και σχολιάζεται εύστοχα στη σημερινή ανάρτηση της Εύας Στάμου.Οι προσωπικές μου αναμνήσεις για την πρώτη δεκαετία της Ζωής μου δεν θα μπορούσαν να λείψουν απο τις αυτοβιογραφικές μου αναφορές...Γνώρισα και μεγάλωσα με τη βιολογική μου Μητέρα αλλά με θετό Πατέρα,αφού ο βιολογικός μου Πατέρας πέθανε πριν χρονίσω...Στα παιδικά μου χρόνια κυριαρχεί η αίσθηση της...αδικίας για τον Πατέρα,που δεν γνώρισα αλλά και για τους τρεις ...Παππούδες,που επίσης μου έλλειψαν!!!Αντίθετα είχα... τρεις Γιαγιάδες,που μου πρόσφεραν και αγάπη και φροντίδα...Αισθάνομαι πως πολλά... παίζονται και από τον τρόπο που το οικογενειακό και το ευρύτερο συγγενικό περιβάλλον θα αντιμετωπίσουν τις ιδιαίτερες ισορροπίες του ορφανού -με είτε χωρίς υιοθεσία - Παιδιού!!!Πράγματι η ξεχωριστή φόρτιση από συμβάντα και ιδιαιτερότητες των πρώτων χρόνων της Ζωής μας χρωματίζεται αποφασιστικά από όσα λέγονται και γίνονται γύρω μας...Τα κίνητρα αλλά και ο τρόπος συμπεριφοράς των ...Μεγάλων καθώς και οι αναπόφευκτες συγκρίσεις με τους συνομηλίκους μας αποτελούν την πρώτη ..ύλη,που θα μετασχηματισθή σε καλές και κακές αναμνήσεις μας.Πιστεύω τέλος ότι η Αγάπη,που μας δίνεται(απλόχερα και χωρίς υστεροβουλία...) μπορεί να ...καλμάρει τις φουρτούνες ακόμα και της εφηβικής δοκιμασίας !!!!Σε κάθε περίπτωση το ...τραυματισμένο Παιδί ,που κρύβεται μέσα στον ...Ενήλικα,περιμένει πιό γνήσια και πλούσια αποθέματα ζεστασιάς και στοργής γιά να ανταποκριθή ανάλογα και εκείνος με τη σειρά του στις σχέσεις ,που θα ...βρή!!!Μέχρι να τον... βρούν αυτές οι μοναδικές σχέσεις πολλά ...συνηθισμενα προβλήματα ,που θα ξεφυτρώνουν γύρω του μπορεί να εξελιχθούν σε....ναρκοπέδια!!!!

4 σχόλια:

Yannis Zabetakis είπε...

και άρα τι προτείνεις?

φιλιά από Πανεπιστημιούπολη

Αριστοτέλης Ζαμπετάκης είπε...

Ειλικρίνεια και Αγάπη με ....Εργα!!!!

eirini katsa είπε...

...και τελικά όλοι μας,είτε λίγο είτε πολύ...κάτι έχουμε απωθημένο...κάτι που τώρα σαν ενήλικες ακόμα μας ταλαιπωρεί...
Φυσικά φάρμακο...είναι η ΑΓΑΠΗ...αλλά και η δική μας δουλειά...από μας για εμάς!!!
να κλείσουμε τις πληγές μας...όσο μπορούμε και να μας καταλάβουμε...
Πολλές καλησπέρες!!
Καλή βδομάδα να'χουμε!!
:)

Αριστοτέλης Ζαμπετάκης είπε...

Την Κυριακάτικη καλησπέρα μου ,καλή μου Φίλη!!Γιά όλα η μεθοδική μας προσπάθεια και η ...ενέργεια αλλά και ο χρόνος,που θα...καταθέσουμε αποτελούν τις...αναγκαίες προυποθέσεις!!!Με στόχους δύσκολους όπως η Αυτογνωσία μας και η Γνώση το Ταξείδι μας θα έχει απ όλα.....Σου εύχομαι συναρπαστικό και καλότυχο Ταξείδι!!!

Δημοσίευση σχολίου